Mokinio psichosocialinių sunkumų vertinimas socialinio pedagogo darbe. Erika Penkauskie-nė, vyr. socialinė pedagogė, Marijampolės „Šaltinio“ pagrindinė mokykla;
Socialinio pedagogo veikla, ugdant SUP turin-čių mokinių socialinę kompetenciją. Danguolė Bražėnienė, vyr. socialinė pedagogė, Utenos Vy-turių progimnazija.
Socialinio pedagogo ir psichologo bendradar-biavimas, dirbant su SUP mokiniais. Ernesta Petrauskienė, socialinė pedagogė, Kauno S. Lo-zoraičio vidurinė mokykla, Dovilė Valiūnė, psi-chologė, KTU Vaižganto progimnazija;
Marijampolės „Šaltinio“ pagrindinėje mokyklo-je vykdytas projektas „Kartu – lengviau išmokt daugiau“. Asta Liepinienė, socialinė pedagogė, Marijampolės „Šaltinio“ pagrindinė mokykla;
Socialinio pedagogo darbas su specialiųjų ugdy-mosi poreikių turinčiais mokiniais Kauno Ko-vo11-osios vidurinėje mokykloje. Aksinija And-rijankina, socialinė pedagogė metodininkė, Kau-no Kovo 11-osios vidurinė mokykla;
Socialinis pedagogas – ugdymo karjerai koordi-natorius. Jolita Tamulionienė, socialinė pedago-gė metodininkė, Marijampolės Rygiškių Jono gimnazija;
Kauno „Varpo“ gimnazijos dalyvavimas Maltos ordino veikloje. Asta Miklaševičiūtė, socialinė pedagogė, Kauno „Varpo“ gimnazija;
Mokinių savanoriška veikla Lietuvos sveikatos mokslų universiteto vidurinėje mokykloje. Edita Vasiliauskaitė, vyr. socialinė pedagogė, Lietuvos sveikatos mokslų universiteto vidurinė mokykla.
Atgal
Komentarai